Przedawkowali dopalacze

Lokalnie Top News kwie 9, 2017 at 6:00 am

Policja ostrzega – na rynku pojawiły się śmiertelnie niebezpieczne narkotyki!

Do takich wniosków śledczy doszli po zatruciu syntetycznymi środkami odurzającymi, jakie miało miejsce w nocnym klubie Union Nightclub usytuowanym w pobliżu ulic Bathurst Street i Adelaide Street w Toronto. Tam właśnie wkrótce po zażyciu narkotyku straciła przytomność 24-letnia kobieta. Odwieziona przez sanitariuszy pogotowia ratunkowego do szpitala wkrótce zmarła.

Niedługo potem w tym samym klubie straciła przytomność inna kobieta, która też znalazła się na oddziale intensywnej terapii w szpitalu. Lekarze twierdzą, że jest spore prawdpodobieństwo, że przeżyje.

aadopalacze2Tej samej nocy odnotowano jeszcze cztery podobne przypadki przedawkowania narkotyków w dwóch nocnych klubach Rebel i Polson. Wszystkie ofiary – trzy kobiety i jeden mężczyzna – zostały odwiezione do szpitala. Ich stan jest bardzo ciężki.

Według policji przedawkowanie środków odurzających wiąże się z narkotykami znanymi pod skrótem MDMA, do których między innymi zaliczają się tabletki extasy.

W Polsce takie i pochodne syntetyczne narkotyki nazywa się „dopalaczami”.